Sådan indberetter du

Find den åbne indberetning 

  1. Log ind på www.techemadmin.dk.                                                                                                                
  2. Brug søgefeltet og søg på ejendoms nr., adresse, administrator nr. eller kunde nr.
    Søgefelt.png 13.09 KB
  3. Efter valg af ejendom fremkommer ordet Indberetning i menuen til venstre.
    Indberetning.png 161.33 KB
  4. Alle ejendomme der kan indberettes på er markeret med ordet Åben.
    Indberetningsstatus.png 107.48 KB

Indberet udgifter


  1. Tast udgiften i DKK. Bemærk: Beløbet skal indeholde samlet udgift for perioden evt. fra flere fakturaer.                 
    Tast mængden og dato for modtagelse af årsopgørelse fra værket.
    Indberet-udgifter.png 73.4 KB
2. Under Øvrige udgifter er det muligt at tilføje en udgift ved at klikke på Tilføj udgift. Ved et klik på pilen åbner et rullegardin og du kan nu vælge eller selv indtaste navnet på udgiften.

Indberetning af aconto


1. Hvis du ikke overfører acontofiler direkte til Techem, har du mulighed for tilrette beboerlisten med Aconto betalinger her. Hvis data findes er felterne forud udfyldt med beløbene fra sidste år.
aconto.png 104.82 KB

Meddelelse til beboer


Du har mulighed for at indtaste en meddelelse til beboerne som vises på forbrugsopgørelsen.
Meddelelse-til-beboer.png 59.75 KB


Afslut indberetningen


1. Gem som kladde giver dig en ekstra sikkerhed for at gemme dine ændringer. Du kan således færdiggøre din indberetning på et senere tidspunkt, da portalen gemmer din indtastning til næste gang du åbner.
Bemærk: Du kan altid se på datoen i Sidste auto-save hvornår der sidst blev gemt automatisk.

2. Indsend indberetning først efter et klik her, vil indberetningen blive sendt til Techem og du vil ikke længere kunne foretage ændringer. Du vil efterfølgende kunne se din indberetning under Status i oversigten over indberetninger. 



Hjalp denne artikel dig?