- Introduktion
-
Brugere og oprettelse
- Sådan giver du andre adgang
- Sådan kan du bruge rollekonceptet
- Sådan virker brugerindstillingerne
-
Indberetning og regnskaber
- Sådan kan du se, hvilke ejendomme du kan indberette på
- Sådan indberetter du
- Sådan finder du fordelingsregnskabet
- Sådan sender du beboernes forbrugsopgørelser digitalt
- Sådan printer eller downloader du fordelingsregnskabet
- Udpakning af zip-filer
- Integration/Filudveksling mellem Unik Bolig 4 og Techem
- Flytninger og beboerændringer
- Techem Beboer App'en
- Drift og monitorering
-
EED forbrugsoplysninger
- Opsætningsmuligheder for udsendelse af EED forbrugsoplysninger
- Sådan kan beboernes e-mailadresser oprettes via EED oversigten
- Sådan sender du manuelt EED forbrugsoplysninger ud til dine beboers e-mail
- Hvordan ser e-mailen ud til beboerne om EED forbrugsoplysninger?
- Fravælg automatisk udsendelse af EED forbrugsoplysninger for enkelte lejligheder
- Sådan fravælger du at modtage månedlige beskeder om dine beboeres EED forbrugsoplysninger
Sådan virker brugerindstillingerne
Hvis du ønsker at se eller ændre brugerindstillingerne på brugere gør du følgende:
1. Under Indstillinger > Brugere finder du de forskellige indstillingsmuligheder i næste skærmbillede.
Se beskrivelsen nedenfor:

Billede 1.png 54.14 KB
1. Navn
Her ser du brugerens navn.
2. E-mail
Her ser du den e-mailadresse brugeren er oprettet med.
3. Primær kontakt
Her kan man vælge om brugeren skal være Primær kontaktperson.
4. Læs mere
Hvis du klikker på Læs mere, kommer du ind på en guide, der fortæller lidt om hvad de forskellige roller betyder og hvilke muligheder de giver. Se også Guiden her: https://guide.techemadmin.dk/da/a/sadan-kan-du-bruge-rollekonceptet
5. Rolle
Her kan du vælge hvilken rolle brugeren skal have
6. Søg...
Søg efter specifikke ejendomme. Du kan søge på adresse og Techems ejendomsnummer.
7. Automatisk adgang til alle ejendomme
1. Under Indstillinger > Brugere finder du de forskellige indstillingsmuligheder i næste skærmbillede.
Se beskrivelsen nedenfor:

1. Navn
Her ser du brugerens navn.
2. E-mail
Her ser du den e-mailadresse brugeren er oprettet med.
3. Primær kontakt
Her kan man vælge om brugeren skal være Primær kontaktperson.
4. Læs mere
Hvis du klikker på Læs mere, kommer du ind på en guide, der fortæller lidt om hvad de forskellige roller betyder og hvilke muligheder de giver. Se også Guiden her: https://guide.techemadmin.dk/da/a/sadan-kan-du-bruge-rollekonceptet
5. Rolle
Her kan du vælge hvilken rolle brugeren skal have
6. Søg...
Søg efter specifikke ejendomme. Du kan søge på adresse og Techems ejendomsnummer.
7. Automatisk adgang til alle ejendomme
- Er der sat flueben her, vil brugeren automatisk få adgang til evt. nye ejendomme der blive knyttet til kontoen.
- Er der ikke sat flueben her, får brugere ikke automatisk adgang til nye ejendomme. Adgang kan dog gives manuelt efterfølgende.
8. Adgang
Her kan du se hvilke ejendomme brugeren har adgang til.
9. Modtag e-mails om regnskaber og indberetning
Her kan du styre hvilke ejendomme du ønsker at modtage beskeder på vedr. Indberetninger og når fordelingsregnskaberne ligger klar.
Her kan du se hvilke ejendomme brugeren har adgang til.
9. Modtag e-mails om regnskaber og indberetning
Her kan du styre hvilke ejendomme du ønsker at modtage beskeder på vedr. Indberetninger og når fordelingsregnskaberne ligger klar.
Hjalp denne artikel dig?