Sådan virker brugerindstillingerne

Hvis du ønsker at se eller ændre brugerindstillingerne på brugere gør du følgende:

1. Under Indstillinger > Brugere finder du de forskellige indstillingsmuligheder i næste skærmbillede.

Se beskrivelsen nedenfor:

Billede 1.png 54.14 KB

1. Navn
Her ser du brugerens navn.

2. E-mail
Her ser du den e-mailadresse brugeren er oprettet med.

3. Primær kontakt
Her kan man vælge om brugeren skal være Primær kontaktperson.

4. Læs mere
Hvis du klikker på Læs mere, kommer du ind på en guide, der fortæller lidt om hvad de forskellige roller betyder og hvilke muligheder de giver. Se også Guiden her: https://guide.techemadmin.dk/da/a/sadan-kan-du-bruge-rollekonceptet

5. Rolle
Her kan du vælge hvilken rolle brugeren skal have

6. Søg...
Søg efter specifikke ejendomme. Du kan søge på adresse og Techems ejendomsnummer.

7. Automatisk adgang til alle ejendomme
  • Er der sat flueben her, vil brugeren automatisk få adgang til evt. nye ejendomme der blive knyttet til kontoen.
  • Er der ikke sat flueben her, får brugere ikke automatisk adgang til nye ejendomme. Adgang kan dog gives manuelt efterfølgende.
8. Adgang
Her kan du se hvilke ejendomme brugeren har adgang til.

9. Modtag e-mails om regnskaber og indberetning
Her kan du styre hvilke ejendomme du ønsker at modtage beskeder på vedr. Indberetninger og når fordelingsregnskaberne ligger klar.
Hjalp denne artikel dig?